مستند بی نظیر ماشینهای جادویی

مستند دوئل ماشین ها
مستند دوئل ماشین ها
مستند دوئل ماشین ها

مستند بی نظیر ماشینهای جادویی

مستند استثنایی و بی نظیراز ماشینهای جادویی

مقایسه سرعت و کیفیت اتومبیلهای چند کمپانی غول جهان

و بررسی مراحل ساخت ماشین های بی ام و ، لامبرگینی , فراری , شورولت کوروت

مستند دوئل ماشین ها و مستند ماشینهای میلیون دلاری

تقدیم به همه دوسنداران ماشین های مدرن

این پکیج بی نظیر و استثنایی که به صورت ۶ دی وی دی و با بهترین کیفیت صدا و تصویر ارائه شده است ، شامل مراحل ساخت ماشین های لامبرگینی ، فراری ، بی ام و ، کوروت ، مستند دوئل ماشین ها (کلارکسون: دوئل) و همچنین مستند جذاب ماشین های میلیون دلاری که به ارز یابی گرانقیمت ترین و سریعترین ماشین های ساخته شده در جهان نظیر فراری انزو , مک لارن , فورد جی تی و …می پردازد .
این مستند جالب و دیدنی در مورد نحوه طراحی، ساخت، مونتاژ، آزمایش اتومبیلهای بسیار زیبا، حرفه ای و گران قیمت و ترکیب وسایل جانبی و ساخت هر یک در بزرگترین و قدرتمند ترین کمپانیهای تولید کننده ماشین ، که در این مستند شما با توانمندی ها و امکانات ساخت ماشینها در این کمپانیها نیز آشنا خواهید شد! پس از پایان تماشای این مستند بسیار زیبا دیگر ابهاماتی در زمینه تولید این دسته ماشین ها نخواهید داشت!

(قابل پخش در کامپیوتر و دستگهای خانگی ، با کیفیت عالی و زبان اصلی)

ابتدا کالا را تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

 

 قیمت: ۱۲۰۰۰ تومان تعداد: ۶ DVD

مستندهای موجود در این مجموعه عبارتند از:

۱-مستند مراحل ساخت ماشین هاي لامبرگینی(Lamborghini)

تاریخچه لامبرگینی:

Ferrucio Lamborghini در سال ۱۹۱۶ در یک ده کشاورزی در ایتالیا به نام Renazzo di Cento (رناتزو دی سنتو) به دنیا آمد. او در لیست تعمیرکاران اتومبیل ارتش ایتالیا در جنگ جهانی دوم به تعمیر ماشینها می پرداخت. بعد از جنگ، Ferrucio در خارج از تعمیرگاهش، شروع به ساخت تراکتورهایی از باقی مانده خودروهای آسیب دیده و تجزیه قطعات آنها نمود. ساخت تراکتور آنهم از جنس یک سری خودروی جنگی واقعا کاری مشکل و سردرگم کننده بود و همین امر باعث دسترسی او به موفقیتهای بیشتر شد.Ferrucio Lamborghini یک مدل فراری را خریداری کرد، که مشکلات زیادی داشت، مشکلات از طریق نمایندگیها قابل حل نبود و Ferrucio به مودنا رفت و مستقیما با انزو فراری ملاقات کرد و مشکلات فراری را مطرح کرد، و انزو فراری در کمال بی ادبی به او گفت : “مشکل از فراری نیست، مشکل از کشاورزش است.”
Ferrucio بعد از این بی حرمتی تصمیم به ساخت اتومبیلی GT برای رقابت با کمپانی فراری گرفت.
در سال ۱۹۵۹ محصولات لامبورگینی گسترده تر شد و لامبورگینی سازنده سیستمهای مختلف اتومبیل از جمله سیستم ایرکاندیشن بود. در سال ۱۹۶۳ فعالیت بسیار موفق این کمپانی مبدا شکل گرفتن کمپانی بزرگی به نام “Automobili Lamborghini SpA” در SantaAgata واقع در Bologna شد. او لوگوی کمپانی را نمادی از یک گاو وحشی ، به عنوان سمبل برای اتومبیلهایش قرار داد. و نام اکثر مدلها ارتباط معنایی با گاوهای وحشی دارند.

Giotto Bizzarrini، کارمند سابق کمپانی فراری نیروی جدید لامبورگینی تصمیم به ساخت یک مدل V-12 برای لامبورگینی شد. موتور این مدل نیز به زودی طراحی و ساخته شد، با قدرت ۴۰۰ اسب بخار. از آنجا که Ferrucio یک مدل GT خواسته بود، نه یک مدل مسابقه ای، موتور به قدرت ۲۸۰ اسب بخار دی-تیون شد. در مارچ ۱۹۶۴، اولین اتومبیل لامبرگینی با نام ۳۵۰GT شکل گرفت.
۳۵۰GT با ۴۰۰GT و ۴۰۰GT 2+2 کامل تر شد. زمانیکه میورا Miura نمایش داده شد، یک سوپراتومبیل بود، این مدل با نام یک مسابقه گاوبازی معروف نامگذاری شد. و این ممارست رشد و ارتقاء بیشتری را برای لامبورگینی به ارمغان آورد.لامبورگینی، با پیشرفتهای روزافزون و مدلهایی نظیر “اسپادا(Espada)”،”کاونتاچCountach”و”دایابلو(Diablo )” رقابتی نفس گیر برای دیگر هم رده ها بوجود بیاورد.
در سال ۱۹۷۳ Ferrucio تمام کمپانیهایش رو فروخت و در باغ بزرگی که در ایالت Umbria داشت بازنشست کرد.او در ۲۰ فوریه ۱۹۹۳ در سن ۷۷ سالگی از دنیا رفت و این کمپانی هنوز به پیشرفت و رقابت خود مشغول است.

۲-مستند مراحل ساخت ماشین هاي بی ام و (BMW)

تاریخچه بی ام و :

آقای “Bayerische AG” زندگي خود را در مونيخ به عنوان يك توليد كننده موتورهاي هوايي آغاز كرد و بعد از آن در سال ۱۹۲۳ شروع به توليد موتورسيكلت كرد.
اولين محصول او موتور مدل R 32 فروش بسيار موفقي داشته و اين كمپاني بعدها به نام BMW معروف شد.در سال ۱۹۲۸ با به كار گيري Dixi كارخانه مدلهاي گوناگوني توليد كرد.از جمله اين اتومبيلها مدلهاي BMW 3 , BMW 15 بودند.
در سال ۱۹۳۳ كمپاني با اطمينان از وضعيت مالي و پشتوانه علمي و عملي خود تصميم به ساخت اتومبيلي با موتور ۶ سيلندر گرفته و نيز با ايجاد تغييراتي در شاسی آن دو محور چرخ ها را از هم بيشتر كرد.طي مدت كمتر از يك سال حجم موتور شش سيلندر به ۱۵۰۰CC افزايش يافت و در مدلهاي جديدي به نامهاي Sport و Saloon به بازار عرضه شد.در سال ۱۹۳۵ حجم اين موتور به ۲۰۰۰CC رسيد.
در سال ۱۹۳۶ بهترين اتومبيل اين دهه يك ۳۲۶ قدرتمند به بازار عرضه شد.اين اتومبيل داراي شاسي متفاوتي بود و به عنوان پدر اتومبيلهاي دهه ۱۹۳۰ لقب گرفت.در سال ۱۹۳۷ مدل Sport دو نفره ۳۲۸ به اتومبيلي سريع در تمامي پيستهاي اروپا تبديل شده بود. در همين سال مدل كوپه ۳۲۷ به مرحله توليد انبوه رسيد.ولي آخرين اتومبيل قبل از جنگ محصول سال ۱۹۳۹ يك مدل ۳۳۴ با حجم موتور ۳۵۰۰CC به توليد انبوه نرسيد.

به دليل بمباران كارخانه در شهر مونيخ, BMW بعد از جنگ دچار مشكلات بسيار جدي شده و ناچار به آلمان شرقي نقل مكان كرد.
در سال ۱۹۴۸ توليد موتورسيكلت مجددا آغاز شد.در سال ۱۹۵۲ با توليد مدل ۵۰۱Saloon توليد اتومبيل از سر گرفته شد.
تا سال ۱۹۶۴ اتومبيلهاي اين كمپاني تقريبا مشابه يكديگر و داراي موتورهاي شش سيلندر V8 بودند.در سال ۱۹۵۵ يك مدل كوپه ۵۰۳S ساخنه شد.البته فروش اين مدل به دليل قيمت بالا با مشكلات زيادي روبرو بود و در نتيجه BMW شروع به نوليد اتومبيلهاي كوچكتري كرد.
مدل ۱۵۰۰Saloon محصول ۱۹۶۱ كه در اندازه متوسط توليد شده بود BMW را از ورشكستگي نجات داد.
اين ابتكار ساخت يك سري از انومبيلهاي ۴سيلندر را در دهه بعد به همراه داشت.با موتورهايي با قدرت ۸۰bhp براي مدل ۱۵۰۰ كه گاه تا ۱۷۰bhp براي محصولاتي مانند ۲۰۰۲Turbo افزايش مييافت.(واااي ۲۰۰۲ توريو )
اين سري از اتومبيلها در مدلهاي دو در , چهار در و كروك و بعد از سال ۱۸۷۱ در مدلهاي هاچبك توليد شدند.
موفقيت در اين سريها باعث شد تا كمپاني ظرفيت خود را بالا برد و در سال ۱۹۶۷ , ‌پص به همين منظور كارخانه Glas را خريداري كرد و پس از يك سال در اين كارخانه مدل ۱۶۰۰GT را توليد كرد.
ضمنا خط توليد مدلهاي كوپه بزرگ از سال ۱۹۶۵ به بعد ادامه داشت و مدلهاي Bertone از اين جمله بودند.

در سال ۱۹۶۸ توليد موتورهاي شش سيلندر قوي مجددا شروع شد و حاصل آن اتومبيلهاي Saloon بزرگ بود. در سال ۱۹۷۱ حجم موتورهاي Saloon به ۳۲۰۰cc افزايش يافت.
BMW در دهه هاي ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ فقط به بهتر كردن كيفيت توليدات قبلي خود پرداخت و حاصل اين تلاش سري ۳(توليد اتومبيلهاي Saloon با اندازه متوسط) سري ۵ (اتومبيلهاي Saloon در اندازه بزرگ) , سري ۷ (اتومبيلهاي Saloon تشريفاتي و راحت) و سري ۶(اتومبيلهاي كوپه Sport بزرگ) بود.
در سال ۱۹۷۸ تعدادي از اين اتومبيلها مانند كوپه M1 با سرعتي در حدود ۲۶۰ كيلومتر در ساعت و كيفيت بسيار بالا به بازار عرضه شد كه نشانه پيشرفت بسيار در صنعت اتومبيلهاي Sport بود.
انگيزه پيروزي در مسابقات فرمولا ۱ باعث شد تا BMW مدلهاي M ام (M3 , M5 , M535i , M635 Csi) را توسط بخش سازنده اتومبيلهاي Sport توليد كند.
بخش تكنيكي BMW تصميم به رقابت با بخش تپليد كننده اتومبيلهاي مسابقه اي گرفت و حاصل اين رقابت توليد اتومبيلهاي Sport دو سرنشينه Z1 بود كه در سال ۱۹۸۹ به بازار عرضه شد.از جمله ديگر محصولات اين رقابت مدلهاي ۳۲۸ و ۵۰۷ و ۳۲۵i -با قدرت ۱۷۰hbp و موتوري شش سيلندر و ۲۵۰۰cc – مي باشد.
يكي از مهمترين اقدامات BMW در سالهاي اخير ايجاد دگرگوني در سري هاي گذشته ۸,۷,۶,۵,۳ و تبديل آنها به اتومبيل هايي مطابق با استانداردهاي امروزي است كه از جمله اين اتومبيلها مي توان به مدل هاي ۷۵۰iL از سري ۷ اشاره كرد كه داراي موتور V12 با قدرت ۳۰۰hbp و حجم موتور ۵۰۰۰CC مي باشد. اين مدل از اتومبيلهايي بود كه نظر تمام تاجران اتومبيل را به خود جلب نمود.
مدل كوپه دو سرنشينه ۸۵۰i يكي از اتومبيلهاي Sport است كه بر روي كيلومتر شمار آن سرعت ۲۵۰ كيلومتر در ساعت خود نمايي ميكند در حاليكه اتومبيل ظرفيت ۲۷۴ كيلومتر در ساعت را نيز دارد.اين مدل برتري تكنيكي بالايي نسبت به بنز پيدا كند .

۳-مستند مراحل ساخت ماشین هاي فراری (Ferrari)

تاریخچه فراری :

فراری، اتومبیلی که حتی شنیدن نامش هم ضربان قلب بسیاری از دوستداران اتومبیل را بالا میبرد! فراری کمپانی کوچکی ( در مقایسه با غولهایی همچون تویوتا و جنرال موتورز) در مارانلوی ایتالیا است که تنها به ساخت ابر اتوموبیل های گران قیمت مشغول است. علت اصلی معروفیت فراری موفقیت های این کمپانی در انواع مسابقات اتومبیلرانی است. این کمپانی در این زمینه تقریبا برای رقبایش غیر قابل دسترس است، حتی مرسدس! دلیل دیگر آن نحوه ی پایه گذاری و اداره ی آن است که همواره با عشق وافری به اتومبیل و سرعت انجام شده. رییس فعلی این کمپانی “لوکا دی مونتزه مللو” است . موسس این کمپانی انزو فراری است . و در حال حاضر ۹۰ درصد سهام این کمپانی متعلق به شرکت فیات و خانواده ی مشهور آنیلی (آگنلی) است و ۱۰ درصد دیگر به پیرو فراری فرزند انزو فراری تعلق دارد. البته انزو فراری پسر دیگری هم به نام ” دینو ” داشته که در سنین جوانی در اثر بیماری درگذشت. این کمپانی با نام رسمی فراری کار خود را از سال ۱۹۴۷ و با مدل s125 شروع کرد . و در همان سال اول توانست قهرمانی در مسابقات میله میگلا را بدست آورد. و از این هنگام افسانه ی فراری آغاز شد. افسانه ای تشکیل شده از فلز ، روغن ، بنزین و رانندگان بی باک و مهندسین خلاق. البته انزو فراری قبل از ۱۹۴۷ نیز به کار ساخت و تجهیز اتومبیلهای مسابقه ای می پرداخت. یکی از این شرکتها که انزو فراری آنرا تاسیس کرده بود scuderia Ferrari دام داشت که نام بخش مسابقه ای و آخرین محصول این شرکت در سال ۲۰۰۷ نیز از این کمپانی گرفته شده است. در حال حاضر این کمپانی شامل دو کارخانه ی اصلی در مودنا و مارانللو است. و از کمپانیهایی که با فراری در زمینه ی ساخت اتومبیلهایش همکاری میکنند میتوان از دلفی ( ساخت کمک فنرهای مغناطیسی) برمبو ( سازنده سیستمهای ترمز) بوز ( سازنده ی سیستمهای صوتی اتومبیل) اسکاگلیتی ( سازنده ی سازه های پیشرفته ی آلمینیومی) پینین فارینا (طراح اتومبیل و …) نام برد. تیراژ ساخت این کمپانی برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ از مرز ۵۰۰۰ دستگاه در سال گذشت. موفق ترین فراری تا کنون مدل ۳۶۰ مودنا بوده که البته به نظر میرسد با ادامه ی تولید مدل ۴۳۰ این عنوان از ۳۶۰ مودنا گرفته شود.

سریعترین و قویترین مدل خیابانی این کمپانی فراری انزو بوده است که قدرت آن ۶۶۰ اسب بخار و حداکثر سرعت رسمی ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت است. آخرین محصول این شرکت ۴۳۰ اسکودریا( شودریا) است که به زودی در نمایشگاه فرانکفورت با حضور راننده ی افسانه ای مایکل شوماخر به نمتیش گذاشته میشود. و مدلهایی که در حال حاضر در خط تولید این شرکت قرار دارند شامل ۴۳۰ اسپایدر و برلینتا، ۵۹۹ فیورانو و ۶۱۲ اسکاگلیتی میشوند. که مدل ۴۳۰ اسپایدر و برلینتا ۸ سیلندر و دو مدل دیگر ۱۲ سیلندر هستند. همچنین از مدلهای جاودانه و معروف این شرکت میتوان از ۳۶۵ دیتونا ، gto250 ، تستاروسا ، ۳۵۵F ، مارانللو و ۴۰F نام برد که البته به نظر خود من مدل مارانللو نوع ۵۷۵ زیباترین اتومبیل تاریخ این کمپانی است.

(قابل پخش در کامپیوتر و دستگهای خانگی ، با کیفیت عالی و زبان اصلی)

 

 قیمت: ۸۰۰۰ تومان تعداد: ۶ DVD

۴-مستند مراحل ساخت ماشین هاي شورلت کوروت ( Corvette Chevrolet )

تاریخچه شورلت کوروت:

نام اتومبیل های این کمپانی ار نام راننده موفق سوئیسی ٬ louis chevrolet ، گرفته شده است . او در سال ۱۸۷۸ در شهر chaux defond متولد شده و بعدها به شهر beaune فرانسه مهاجرت و در آنجا به کار در یک کمپانی مورس پرداخته و سپس با برادران خود بنامهای arthur و gaston تصمیم به مهاجرت به کانادا گرفت .
در شهر نیویورک امکان کار بر روی اتومبیلها و کامیونهای کارخانه William Walter برای Louis فراهم آمد . وی سپس شروع به کار در کارخانه های متعدد کرد و توانست خود را بعنوان یکی از بهترین رانندگان مسابقات نشان دهد و همین امر باعث شد تا توجه William Durant – موسس کمپانی General Motors – به وی جلب شده و durant او را بعنوان راننده General Motors استخدام کند .
Louis Chevrolet و Durant اتومبیل جدیدی به سبک اتومبیلهای فرانسوی طراحی نموده و نام آن را Chevrolet گذاشتند . در سال ۱۹۱۱ نمونه کلاسیک و شش سیلندر این مدل برای عرضه به بازار تولید شد . در سوم نوامبر آن سال کارخانه ChevroletMotor تأسیس شد و ۲۹۹۹ دستگاه از این اتومبیل را ، در همان سال تولید کرد .
کمپانی Mason Motor که قبلاً تحت نظارت Durant بود واگذار و در سال ۱۹۱۳ این دو کمپانی در هم ادغام شدند . در سال ۱۹۱۳ اتومبیل چهار سیلندر Baby در دو مدل یک سرنشینه و مدل سلطنتی ، در رنگ های آبی و سفید تولید شد . طرح رنگ آمیزی این اتومبیل از روی کاغز دیواری هتلی که Durant در فرانسه در آن اقامت داشت ، الهام گرفته شده بود .
در سال ۱۹۱۳ Louis Chevrolet و درو نفر دیگر بنام های V.R Hefler و Jboyer تصمیم گرفتند تا کارخانه تولید موتورهای هوایی Chevrolet را تأسیس کنند . اما این کارخانه در همان آغاز کار ورشکست گردید و در سال ۱۹۴۱ ، Chevrolet به صورتی مرموز کشته شد و راز قتل او در پرده ای از ابهام باقی ماند .
در سال ۱۹۱۴ ، نام کمپانی به Maxwell Motor تغییر و در شهر نیویورک تعداد ۵۰۰۵ دستگاه اتومبیل تولید شد و درهمین سال مدل دیگری نیز به نام ۴۹۰ و یا قیمت ۴۹۰ دلار به بازار عرضه شد .
طی دوسال تعداد ۷۰۷۰۱ دستگاه از این اتومبیل به فروش رفت و در سال ۱۹۱۷ اولین اتومبیل مستقف این کمپانی ساخته شد . در ۱۹۱۸ ، Chevrolet شروع به تولیدات تجاری مانند کامیون کرد . در سال ۱۹۱۹ chevrolet به دو بخش کمپانی Durant و بخش General Motors تقسیم و تا قبل از جنگ جهان ۱۴۹۹۰۴ دستگاه اتومبیل تولید نمود .
در سال ۱۹۲۱ ، یعنی بعد از جنگ به علت کمبود سرمایه پنج میلیونی کمپانی Chevrolet تا مرز سقوط پیش رفت اما در سال ۱۹۱۱ با مدیریت خوب WilliamKnuden در مدتی کمتر از ده سال به یکی از بزرگترین کارخانجات اتومبیل سازی جهان تبدیل گشت .
یکی از بزرگترین مشکلات کمپانی ، در سال ۱۹۲۳ ، برگشت خوردن موتورهای هواپیمای تولیدی Chevrolet بود که ضرری بزرگ به کمپانی وارد ساخت.
در سال ۱۹۲۷ اتومبیل جدید Chevrolet ، توانست از نظر تعداد تولیدات مقام نخست را در صنعت بخود اختصاص دهد . این وسیله نقلیه به تعداد یک میلیون و هزار و هشتصد و هشتاد دستگاه تولید شد .
در سال ۱۹۲۹ طرح جدیدی از یک اتومبیل شش سیلندر و طرحی چهار سیلندر از همین اتومبیل ، به منظور کاهش قیمت ، ارائه و از ان به تعداد ۱۳۲۸۶۰۵ دستگاه تولید شد .
مشکلات مالی کمپانی در دهه ۱۹۳۰ با فروش بالای اتومبیل در بازار آمریکا بر طرف شد . در سال ۱۹۳۳ Knudsen مدیریت کارخانه GM را بعهده گرفته و M.E.Coyle نیز مدیریت کمپانی Chevrolet را عهده دار شد . با شروع کار Coyle ، مدلهای Chevrolet به اتومبیلهای مستحکم و قوی تبدیل شدند .
در سال ۱۹۳۵ ، Chevrolet ، تولید ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ امین اتومبیل خود را جشن گرفت . در سال ۱۹۳۶ سیستم ترمزهای Chevrolet بصورت هیدرولیک درآمد . در سال ۱۹۳۹ کمپانی با تولید ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ امین اتومبیل خود ، اتومبیلهای استیشن را به بازار عرضه کرد .
قبل از آغاز جنگ جهانی ، کمپانی رکورد فروش اتومبیل در سال را شکسته و در سال ۱۹۴۱ رقمی معادل ۴/۱ میلیون فروش را در بازارهای جهانی به نام خود ثبت کرد .
در آن سال یکی از اتومبیلهای کوپه کمپانی در چند مسابقه اتومبیلرانی موفق به کسب مقام شد . در سال ۱۹۴۸ ، W.F.Armstrong ، یکی از مدیران موفق GM سرپرستی Chevrolet را به عهده گرفت .
با ورود این مدیر جدید ، سبک تولید اتومبیل در کارخانه مجدداً تغییر و مدلهای Bel Air Hard – Top را در سال ۱۹۵۰ به بازار عرضه کرد . بر اثر این سبک جدید غیر از تقییرات در بدنه اتومبیل ، تغییرات عمده ای در ساختار موتور و قیمت آن حاصل شد.

۵-مستند ماشین هاي میلیون دلاری :

این مستند به بررسی گرانترین و سریعترین اتومبیل های ساخته شده به دست بشر می پردازد. در این فیلم ماشین های لوکس با قیمت های فوق بالایی را می بینید که داشتن یکی از آنها می تواند آرزوی هر کسی باشد. بررسی امکانات و تجهیزات داخلی، توان موتور، سرعت، شتاب اولیه، تعداد سیلندر و … از دیگر بخشهای این مستند جذاب می باشد. در این فیلم خودروهای McLarenF1، FordGT، Maybach62 ،CadillacSixteen ، SaleenS7 ، FerrariEnzo و Rolls Royce Phantom مورد بررسی قرار میگیرند.

۶-مستند دوئل ماشین ها :

تقریباً تمام انسانها در مراحل مختلف زندگی خود عاشق یک مدل اتومبیل هستند و آنرا در ذهن خود بهترین می دانند. طبق همین ذهنیت چالشها و سوالات بی شماری مطرح می شود که براستی کدام اتومبیل بهترین محسوب می شود و اگر قرار بود مسابقه ای میان اتومبیلهای مدرن امروزی برگزار شود کدامیک بالاترین امتیاز را کسب می کرد. مستند دوئل دقیقاً روی همین ذهنیت انگشت گذاشته است و جواب سوالات شما را خواهد داد…

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مستند بی نظیر ماشینهای جادویی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرداخت آنلاین

پرداخت الکترونیکی وجه

=

هزینه پست رایگان

پرداخت الکترونیکی وجه و تحویل درب منزل

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین

پرداخت مطمئن

پرداخت با کلیه درگاههای بانکی ایران

 

index

فروشگاه مرکزی موشاپ

محصولات اورجینال و 100% اصل را از ما بخواهید.

فروشگاه موشاپ دارای مجوز و ثبت در سامانه اینترنت کشور و سامانه ساماندهی کشور عرضه کننده محصولات اورجینال و اصلی دارای تاییدیه و برچسب شبنم و بهترین قیمت

فروشگاه موشاپ دارای مجوز و ثبت در سامانه اینترنت کشور و سامانه ساماندهی کشور عرضه کننده محصولات اورجینال و اصلی دارای تاییدیه و برچسب شبنم و بهترین قیمت

رهگیری مرسولات پستی

با وارد کردن بارکد پستی مرسوله خود را در سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری نمایید.

و یا جهت پیگیری سفارش خود با شماره 09355751712 تماس حاصل نمایید.

آمار