مستند بی نظیر ماشینهای جادویی

مستند بی نظیر ماشینهای جادویی
مستند استثنایی و بی نظیراز ماشینهای جادویی
مقایسه سرعت و کیفیت اتومبیلهای چند کمپانی غول جهان
و بررسی مراحل ساخت ماشین های بی ام و ، لامبرگینی , فراری , شورولت کوروت
مستند دوئل ماشین ها و مستند ماشینهای میلیون دلاری
تقدیم به همه دوسنداران ماشین های مدرن

این مستند جالب و دیدنی در مورد نحوه طراحی، ساخت، مونتاژ، آزمایش اتومبیلهای بسیار زیبا، حرفه ای و گران قیمت و ترکیب وسایل جانبی و ساخت هر یک در بزرگترین و قدرتمند ترین کمپانیهای تولید کننده ماشین ، که در این مستند شما با توانمندی ها و امکانات ساخت ماشینها در این کمپانیها نیز آشنا خواهید شد! پس از پایان تماشای این مستند بسیار زیبا دیگر ابهاماتی در زمینه تولید این دسته ماشین ها نخواهید داشت!
(قابل پخش در کامپیوتر و دستگهای خانگی ، با کیفیت عالی و زبان اصلی)
ابتدا کالا را تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید
قیمت: ۱۲۰۰۰ تومان تعداد: ۶ DVD
۱-مستند مراحل ساخت ماشین هاي لامبرگینی(Lamborghini)

تاریخچه لامبرگینی:
Ferrucio بعد از این بی حرمتی تصمیم به ساخت اتومبیلی GT برای رقابت با کمپانی فراری گرفت.
در سال ۱۹۵۹ محصولات لامبورگینی گسترده تر شد و لامبورگینی سازنده سیستمهای مختلف اتومبیل از جمله سیستم ایرکاندیشن بود. در سال ۱۹۶۳ فعالیت بسیار موفق این کمپانی مبدا شکل گرفتن کمپانی بزرگی به نام “Automobili Lamborghini SpA” در SantaAgata واقع در Bologna شد. او لوگوی کمپانی را نمادی از یک گاو وحشی ، به عنوان سمبل برای اتومبیلهایش قرار داد. و نام اکثر مدلها ارتباط معنایی با گاوهای وحشی دارند.

۳۵۰GT با ۴۰۰GT و ۴۰۰GT 2+2 کامل تر شد. زمانیکه میورا Miura نمایش داده شد، یک سوپراتومبیل بود، این مدل با نام یک مسابقه گاوبازی معروف نامگذاری شد. و این ممارست رشد و ارتقاء بیشتری را برای لامبورگینی به ارمغان آورد.لامبورگینی، با پیشرفتهای روزافزون و مدلهایی نظیر “اسپادا(Espada)”،”کاونتاچCountach”و”دایابلو(Diablo )” رقابتی نفس گیر برای دیگر هم رده ها بوجود بیاورد.
در سال ۱۹۷۳ Ferrucio تمام کمپانیهایش رو فروخت و در باغ بزرگی که در ایالت Umbria داشت بازنشست کرد.او در ۲۰ فوریه ۱۹۹۳ در سن ۷۷ سالگی از دنیا رفت و این کمپانی هنوز به پیشرفت و رقابت خود مشغول است.
۲-مستند مراحل ساخت ماشین هاي بی ام و (BMW)

تاریخچه بی ام و :
اولين محصول او موتور مدل R 32 فروش بسيار موفقي داشته و اين كمپاني بعدها به نام BMW معروف شد.در سال ۱۹۲۸ با به كار گيري Dixi كارخانه مدلهاي گوناگوني توليد كرد.از جمله اين اتومبيلها مدلهاي BMW 3 , BMW 15 بودند.
در سال ۱۹۳۳ كمپاني با اطمينان از وضعيت مالي و پشتوانه علمي و عملي خود تصميم به ساخت اتومبيلي با موتور ۶ سيلندر گرفته و نيز با ايجاد تغييراتي در شاسی آن دو محور چرخ ها را از هم بيشتر كرد.طي مدت كمتر از يك سال حجم موتور شش سيلندر به ۱۵۰۰CC افزايش يافت و در مدلهاي جديدي به نامهاي Sport و Saloon به بازار عرضه شد.در سال ۱۹۳۵ حجم اين موتور به ۲۰۰۰CC رسيد.
به دليل بمباران كارخانه در شهر مونيخ, BMW بعد از جنگ دچار مشكلات بسيار جدي شده و ناچار به آلمان شرقي نقل مكان كرد.
در سال ۱۹۴۸ توليد موتورسيكلت مجددا آغاز شد.در سال ۱۹۵۲ با توليد مدل ۵۰۱Saloon توليد اتومبيل از سر گرفته شد.
تا سال ۱۹۶۴ اتومبيلهاي اين كمپاني تقريبا مشابه يكديگر و داراي موتورهاي شش سيلندر V8 بودند.در سال ۱۹۵۵ يك مدل كوپه ۵۰۳S ساخنه شد.البته فروش اين مدل به دليل قيمت بالا با مشكلات زيادي روبرو بود و در نتيجه BMW شروع به نوليد اتومبيلهاي كوچكتري كرد.
مدل ۱۵۰۰Saloon محصول ۱۹۶۱ كه در اندازه متوسط توليد شده بود BMW را از ورشكستگي نجات داد.
اين ابتكار ساخت يك سري از انومبيلهاي ۴سيلندر را در دهه بعد به همراه داشت.با موتورهايي با قدرت ۸۰bhp براي مدل ۱۵۰۰ كه گاه تا ۱۷۰bhp براي محصولاتي مانند ۲۰۰۲Turbo افزايش مييافت.(واااي ۲۰۰۲ توريو )
اين سري از اتومبيلها در مدلهاي دو در , چهار در و كروك و بعد از سال ۱۸۷۱ در مدلهاي هاچبك توليد شدند.
موفقيت در اين سريها باعث شد تا كمپاني ظرفيت خود را بالا برد و در سال ۱۹۶۷ , پص به همين منظور كارخانه Glas را خريداري كرد و پس از يك سال در اين كارخانه مدل ۱۶۰۰GT را توليد كرد.
ضمنا خط توليد مدلهاي كوپه بزرگ از سال ۱۹۶۵ به بعد ادامه داشت و مدلهاي Bertone از اين جمله بودند.

BMW در دهه هاي ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ فقط به بهتر كردن كيفيت توليدات قبلي خود پرداخت و حاصل اين تلاش سري ۳(توليد اتومبيلهاي Saloon با اندازه متوسط) سري ۵ (اتومبيلهاي Saloon در اندازه بزرگ) , سري ۷ (اتومبيلهاي Saloon تشريفاتي و راحت) و سري ۶(اتومبيلهاي كوپه Sport بزرگ) بود.
در سال ۱۹۷۸ تعدادي از اين اتومبيلها مانند كوپه M1 با سرعتي در حدود ۲۶۰ كيلومتر در ساعت و كيفيت بسيار بالا به بازار عرضه شد كه نشانه پيشرفت بسيار در صنعت اتومبيلهاي Sport بود.
انگيزه پيروزي در مسابقات فرمولا ۱ باعث شد تا BMW مدلهاي M ام (M3 , M5 , M535i , M635 Csi) را توسط بخش سازنده اتومبيلهاي Sport توليد كند.
بخش تكنيكي BMW تصميم به رقابت با بخش تپليد كننده اتومبيلهاي مسابقه اي گرفت و حاصل اين رقابت توليد اتومبيلهاي Sport دو سرنشينه Z1 بود كه در سال ۱۹۸۹ به بازار عرضه شد.از جمله ديگر محصولات اين رقابت مدلهاي ۳۲۸ و ۵۰۷ و ۳۲۵i -با قدرت ۱۷۰hbp و موتوري شش سيلندر و ۲۵۰۰cc – مي باشد.
مدل كوپه دو سرنشينه ۸۵۰i يكي از اتومبيلهاي Sport است كه بر روي كيلومتر شمار آن سرعت ۲۵۰ كيلومتر در ساعت خود نمايي ميكند در حاليكه اتومبيل ظرفيت ۲۷۴ كيلومتر در ساعت را نيز دارد.اين مدل برتري تكنيكي بالايي نسبت به بنز پيدا كند .
۳-مستند مراحل ساخت ماشین هاي فراری (Ferrari)

تاریخچه فراری :

(قابل پخش در کامپیوتر و دستگهای خانگی ، با کیفیت عالی و زبان اصلی)
قیمت: ۸۰۰۰ تومان تعداد: ۶ DVD
۴-مستند مراحل ساخت ماشین هاي شورلت کوروت ( Corvette Chevrolet )

تاریخچه شورلت کوروت:
در شهر نیویورک امکان کار بر روی اتومبیلها و کامیونهای کارخانه William Walter برای Louis فراهم آمد . وی سپس شروع به کار در کارخانه های متعدد کرد و توانست خود را بعنوان یکی از بهترین رانندگان مسابقات نشان دهد و همین امر باعث شد تا توجه William Durant – موسس کمپانی General Motors – به وی جلب شده و durant او را بعنوان راننده General Motors استخدام کند .
Louis Chevrolet و Durant اتومبیل جدیدی به سبک اتومبیلهای فرانسوی طراحی نموده و نام آن را Chevrolet گذاشتند . در سال ۱۹۱۱ نمونه کلاسیک و شش سیلندر این مدل برای عرضه به بازار تولید شد . در سوم نوامبر آن سال کارخانه ChevroletMotor تأسیس شد و ۲۹۹۹ دستگاه از این اتومبیل را ، در همان سال تولید کرد .
در سال ۱۹۱۳ Louis Chevrolet و درو نفر دیگر بنام های V.R Hefler و Jboyer تصمیم گرفتند تا کارخانه تولید موتورهای هوایی Chevrolet را تأسیس کنند . اما این کارخانه در همان آغاز کار ورشکست گردید و در سال ۱۹۴۱ ، Chevrolet به صورتی مرموز کشته شد و راز قتل او در پرده ای از ابهام باقی ماند .
در سال ۱۹۱۴ ، نام کمپانی به Maxwell Motor تغییر و در شهر نیویورک تعداد ۵۰۰۵ دستگاه اتومبیل تولید شد و درهمین سال مدل دیگری نیز به نام ۴۹۰ و یا قیمت ۴۹۰ دلار به بازار عرضه شد .
طی دوسال تعداد ۷۰۷۰۱ دستگاه از این اتومبیل به فروش رفت و در سال ۱۹۱۷ اولین اتومبیل مستقف این کمپانی ساخته شد . در ۱۹۱۸ ، Chevrolet شروع به تولیدات تجاری مانند کامیون کرد . در سال ۱۹۱۹ chevrolet به دو بخش کمپانی Durant و بخش General Motors تقسیم و تا قبل از جنگ جهان ۱۴۹۹۰۴ دستگاه اتومبیل تولید نمود .
یکی از بزرگترین مشکلات کمپانی ، در سال ۱۹۲۳ ، برگشت خوردن موتورهای هواپیمای تولیدی Chevrolet بود که ضرری بزرگ به کمپانی وارد ساخت.
در سال ۱۹۲۷ اتومبیل جدید Chevrolet ، توانست از نظر تعداد تولیدات مقام نخست را در صنعت بخود اختصاص دهد . این وسیله نقلیه به تعداد یک میلیون و هزار و هشتصد و هشتاد دستگاه تولید شد .
در سال ۱۹۲۹ طرح جدیدی از یک اتومبیل شش سیلندر و طرحی چهار سیلندر از همین اتومبیل ، به منظور کاهش قیمت ، ارائه و از ان به تعداد ۱۳۲۸۶۰۵ دستگاه تولید شد .
مشکلات مالی کمپانی در دهه ۱۹۳۰ با فروش بالای اتومبیل در بازار آمریکا بر طرف شد . در سال ۱۹۳۳ Knudsen مدیریت کارخانه GM را بعهده گرفته و M.E.Coyle نیز مدیریت کمپانی Chevrolet را عهده دار شد . با شروع کار Coyle ، مدلهای Chevrolet به اتومبیلهای مستحکم و قوی تبدیل شدند .
قبل از آغاز جنگ جهانی ، کمپانی رکورد فروش اتومبیل در سال را شکسته و در سال ۱۹۴۱ رقمی معادل ۴/۱ میلیون فروش را در بازارهای جهانی به نام خود ثبت کرد .
در آن سال یکی از اتومبیلهای کوپه کمپانی در چند مسابقه اتومبیلرانی موفق به کسب مقام شد . در سال ۱۹۴۸ ، W.F.Armstrong ، یکی از مدیران موفق GM سرپرستی Chevrolet را به عهده گرفت .
با ورود این مدیر جدید ، سبک تولید اتومبیل در کارخانه مجدداً تغییر و مدلهای Bel Air Hard – Top را در سال ۱۹۵۰ به بازار عرضه کرد . بر اثر این سبک جدید غیر از تقییرات در بدنه اتومبیل ، تغییرات عمده ای در ساختار موتور و قیمت آن حاصل شد.
۵-مستند ماشین هاي میلیون دلاری :

۶-مستند دوئل ماشین ها :

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
برچسب ها مستند بی نظیر ماشینهای جادوییمستند دوئل ماشین هامستند ماشین
0 دیدگاه در “مستند بی نظیر ماشینهای جادویی”