تمرینات ورزشی بزرگ کردن باسن

بزرگ کننده و پروتز باسن
بزرگ کننده و پروتز باسن
بزرگ کننده و پروتز باسن

تمرینات ورزشی بزرگ کردن باسن

۴تمرین ساده و مؤثر برای تقویت ماهیچه ران و باسن

داشتن اندام زیبا و متناسب تنها مربوط به قسمت بالایی بدن (بالا تنه) نیست بلکه باید تناسب بین قسمتهای فوقانی و تحتانی برقرار باشد تا اندام شما جذاب باشند. بسیاری از جوانانی که ورزش میکنند برای زیبایی اندام خود تنها به تمرینات بالاتنه اکتفا کرده و به همین دلیل بازو و شانه ی قوی ولی پاهای ضعیفی دارند.

اگر شما جزو این دسته از افراد هستید که نیازمند تقویت عضلات ران هستند و یا در اندیشه ی داشتن ماهیچه ران و یا باسن خوش فرم هستید میتوانید تنها با روزی ۱۵ دقیقه ورزش آن هم در منزل و بدون داشتن هیچ وسیله ی اضافه، به هدف خود برسید. در ادامه ۴ تمرین ساده ولی بسیار مؤثر را برای شما توضیح خواهیم داد.

این آگهی غیر فعال میباشد

تمرینات ورزشی برای تقویت ماهیچه های باسن و ران

شکل و ظاهر باسن بوسیله ی ماهیچه های آن که گلوتئوس (Gluteus) یا سرینی نام دارند تعیین میشود. البته عواملی همچون استایل بدنی و ژنتیک نیز در آن دخیل است ولی بگونه ای نیست که نتوان در آن تغییرات و اصلاحاتی را ایجاد کرد. ماهیچه گلوتئوس در انسان دارای سه قسمت می باشد که عبارتند از:

  • گلوتئوس (سرینی) بزرگ
  • گلوتئوس میانی
  • گلوتئوس کوچک

که لایه هایی از چربی نیز بین این ماهیچه ها قرار گرفته اند.

راه رفتن، دویدن، دوچرخه سواری، کوه پیمایی و … همگی این ماهیچه را درگیر و وادار به فعالیت میکنند. ولی برخی از تمرینات هستند که باعث برجسته تر شدن و گرد شدن ماهیچه های باسن خواهند شد.

۱- تمرین Squat یا نشستن استقامتی بدون صندلی

یکی از بهترین تمرینات در این زمینه، تمرین استقامتی Squat است که در راس تمرینات خوش فرم کردن باسن قرار دارد. این تمرین به صورت مستقیم ماهیچه های سرینی (گلوتئوس) را هدف قرار میدهد و باعث افزایش حجم و بزرگ شدن آنها میشود.

نحوه ی انجام تمرین:

صاف بایستید و پاها را اندازه ی عرض شانه ها باز کنید. به آرامی باسن را به سمت پایین و عقب هدایت کنید درست همانطور که میخواهید بر روی یک صندلی بنشینید. زانوها نباید از نوک انگشتان پا جلوتر بروند و تحت هیچ شرایطی کمر نباید خم شود و باید کاملا صاف و کشیده باشد.

تمرین Squat

 

در همان وضعیت چند ثانیه بمانید و سپس به حالت اولیه (ایستاده) بازگردید. توجه داشته باشید که باید حرکات به آرامی و خیلی آهسته انجام شوند. میتوانید این تمرین را به دفعات دلخواه بر اساس نیاز خود تکرار کنید ولی در صورتی که تازه کار هستید ۳ بار و هر بار ۱۵ شماره این حرکت را انجام دهید.

۲- تمرین Squat با کمک دیوار

این حرکت نیز الهام گرفته از تمرین Squat کلاسیک است با این تفاوت که برای افراد مبتدی راحت تر می باشد و از دیوار کمک گرفته میشود. میتوان این تمرین را با کمک توپ و یا بدون توپ بزرگ انجام داد. همانند حرکت Squat کلاسیک، این تمرین نیز عضلات گلوتئوس، چهارسر ران و دو سر ران را تقویت خواهد کرد.

نحوه انجام تمرین:

همانند حرکت Squat کلاسیک، صاف بایستید و به دیوار تکیه بدهید. سپس پاها را اندازه ی عرض شانه ها باز کرده و هر پا را یک گام جلوتر ببرید طوری که حدود نیم متر از دیوار فاصله داشته باشد. حال به آرامی و خیلی آهسته بنشینید تا جایی که زانو زاویه ی ۹۰ درجه داشته باشد.

تمرین Squat با کمک گرفتن از دیوار

کمی در آن وضعیت بمانید و سپس به آرامی به وضعیت قبلی (ایستاده) بازگردید. این حرکت را نیز ۳ بار و هربار ۱۵ شماره انجام دهید.

* تمرینات Squat برای افرادی که دارای گودی کمر میباشند ممنوع است.

۳- حرکت لانژ (Lunge) یا خیز به جلو

این تمرین علاوه بر زیبا سازی ماهیچه های باسن و ران، ماهیچه های ساق پا را نیز خوش فرم خواهد کرد و به آب کردن چربی های شکم نیز کمک میکند.

نحوه انجام تمرین:

کاملا صاف بایستید طوری که کمر خمیده نباشد، پاها موازی و تقریبا جفت باشند (مقدار کمی فاصله داشته باشند). در همین حالت، یک قدم بزرگ رو به جلو بردارید و سعی کنید بدون خم شدن کمر، سعی کنید بالاتنه را به سمت زمین نزدیک کنید. در این حالت هر دو زانو باید زاویه ای حدود ۹۰ درجه داشته باشند و تحت هیچ شرایطی زانو نباید با زمین تماس پیدا کند.

تمرین لانژ (Lunge)

این تمرین را برای هر پا به طور جداگانه در ۳ نوبت و هربار ۱۵ شماره تکرار کنید.

۴- باز کردن پا به طرفین به حالت خوابیده

این تمرین دو عضله کوچکتر سرینی (گلوتئوس) یعنی سرینی میانی و سرینی کوچک را درگیر خواهد کرد. علاوه بر آن به آب شدن چربی پهلوها نیز کمک میکند.

نحوه انجام تمرین:

بر روی محلی نرم به پهلو دراز بکشید بگونه ای که یک پا روی پای دیگر قرار گیرد. دست را بر روی کمر یا مقابل شکم بر روی زمین قرار دهید و پا را به سمت بالا باز کنید.

بازکردن پا به طرفین

در این تمرین باید دقت داشته باشید که زانوها و انگشتان پا رو به جلو باشند. این تمرین را نیز ۳بار و هربار ۱۵ شماره برای هر سمت تکرار کنید.

تمرینات ورزشی زیادی برای تقویت عضلات ران، تقویت و زیبا سازی باسن و ساق پا وجود دارند که در این مطلب به ۴ تمرین تاثیرگذار و ساده اشاره کردیم. این تمرینات در هر کجا قابل انجام میباشند و نیاز به هیچ وسیله و ابزار خاصی ندارند به همین دلیل در منزل، مسافرت و … میتوانید با روزانه ۱۵ دقیقه ورزش کردن ران و باسنی خوش فرم داشته باشید.

بهترین روش بزرگ و گرد کردن باسن ( دائم)

کرم  ۲کاره میبیلین سینه و باسن- اصل

کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه و باسن میبلین

کرم 2کاره میبیلین اصل

کرم ۲کاره میبیلین اصل

این آگهی غیر فعال میباشد

قیمت:۲۲۸٫۰۰۰ تومان
یکی از معیارهای زیبایی و تناسب اندام داشتن سینه وباسن خوش حالت و جذاب است. مسلماً استحکام سینه و باسن و حالت زیبای آن در برازندگی لباسی که می پوشید تاثیری انکار ناپذیر دارد. فراموش نکنیم که زیبایی عنصر جدایی ناپذیر آفرینش ، انسان و به خصوص زن می باشد

بهترین روشهای بزرگ و گرد کردن باسن (موقت و دائم)

راز داشتن باسن گرد و رو به بالا( برزیلی)

چگونه و با چه تمریناتی باسن گرد و رو به بالا( برزیلی) داشته باشیم؟

بزرگ کننده و پروتز باسن

بزرگ کننده و پروتز باسن

پروتز مخفی باسن

پروتز باسن جهت بزرگ و خوش فرم کردن باسن های کوچک
پروتز مخفی باسن ، راز زیبایی اندام با کمترین هزینه
شورت پروتز دار باسن بهمراه گن
مناسب برای افرادی که میخواهند باسنی بزرگ و خوش فرم داشته باشند
در سایزهای مختلف
اصل درجه یک
مناسب برای افرادی که میخواهند باسنی برجسته داشته باشند
تلفن ثبت سفارش: ۰۹۳۵۵۷۵۱۷۱۲

 شورت پروتز دار درجه یک + گن شکم

قیمت : ۸۰٫۰۰۰ تومان

KHARID

 شورت پروتز دار درجه یک

قیمت : ۷۵٫۰۰۰ تومان

KHARID

 شورت پروتز دار درجه ۲

قیمت : ۴۵٫۰۰۰ تومان

KHARID

روغن زالو بزرگ کننده عضلات سینه و باسن

بهترین روغن بزرگ نمودن ماهیچه ها

روغن-زالو-بهترین-روغن-ماساژ

روغن-زالو-بهترین-روغن-ماساژ

KHARIDروغن زالو ۱۲۰m میل

تلفن ثبت سفارش: ۱۲ ۱۷ ۵۷۵ ۰۹۳۵

روغن زالو تایلندی مخصوص ماساژ و پوست

تنها نمایندگی رسمی روغن زالو تایلندی

فروشگاه موشاپ تنها وارد کننده رسمی روغن زالوی اصل تایلندی

leech oil روغن زالو

بهترین روغن ماساژ عضلات بدنسازان جهت حجم دهی

خرید اینترنتی روغن زالو ،بهترین عضله ساز در دنیا

روغن زالو چیست؟

روغن زالو بزرگ کننده اعضای کوچک مانده

اخیرا شرکت های سود جوی زیادی از برند روغن زالوی leech oil  سوء استفاده نموده اند فروشگاه موشاپ تنها وارد کننده رسمی روغن زالوی اصل تایلندی در ایران میباشد.

روغن زالو مخصوص ماساژ و پوست

روغن زالو مخصوص ماساژ و پوست

براي درك بهتر فرايند درمان نيازمند شناخت پايه اي ساختار پوست هستيم. پوست داراي سه لايه اصلي مي باشد:
– لايه بيرونی پوست (Epidermis ) – لايه ي مياني ( Dermis ) – لايه زيرين پوست ( Subcutis )
لايه ي بيروني در واقع پوست مرده ست. اين لايه روزانه با سلولهاي جديد نوسازي مي شود.در واقع سلولهاي جديد در زير لايه اپيدرميس توليد مي شوند. در طي رشد، آنها سلولهاي بالايي را به سمت سطح تحت فشار قرار مي دهند تا جايي كه صاف و مسطح شده و بيشتر آبشان را از دست مي دهند. لايه ي درميس يك لايه ي نرم انعطاف پذير است كه رابط بافت پوستي است و ۹۰% ضخامت پوست را تشكيل داده است. اين بخش شامل مواد اساسي ( بنيادين) است كه شامل اسيد mucopolysaccharides و ساير پروتئين هاست. اين شبكه متراكم، بافتهاي ايجاد شده از كلاژن و الاستين مي باشد.

فروش روغن زالو

فروش روغن زالو

KHARIDروغن زالو ۱۲۰m میل

تلفن ثبت سفارش: ۱۲ ۱۷ ۵۷۵ ۰۹۳۵

اخیرا شرکت های سود جوی زیادی از برند روغن زالوی leech oil  سوء استفاده نموده اند فروشگاه موشاپ تنها وارد کننده رسمی روغن زالوی اصل تایلندی در ایران میباشد.

و بافتهای كلاژنی، نيرو و استحكام به پوست مي دهند و بافتهاي الاستيني، الاستيسيته ي پوست را تامين مي كنند. با گذر زمان كلاژن تخريب شده و باعث مي شود كه پوست نازك و ضعيف شود و الاستين كاهش پيدا كرده و باعث مي شود پوست چروكيده شود.لايه ي مياني بافت پوستي (Dermis) شامل سلولهاي ويژه مثل: اسيد Hyaluronic است كه آب را در پوست نگه ميدارد.اين سلولها رطوبت دهنده هاي اصلي پوست هستند.اسيد mucopolysaccharides نقش مهمي را در بازسازي بافت پوست ايفا مي كند، بدين طريق كه تاثير برانگيختگي بر سلولهاي لايه ي مياني دارد.لايه ي آخر تحتاني پوست ( Subcutis ) اساسا از چربي ساخته شده و وظيفه اش ايجاد عايق براي بدن است و هيچ نقشي دربازسازي بافت پوست ندارد.

روغن زالو -مخصوص دیابت

روغن زالو -مخصوص دیابت

خرید اینترنتی روغن زالو اورجینال

روغن زالو ۱۲۰m میل

KHARIDتلفن ثبت سفارش: ۱۲ ۱۷ ۵۷۵ ۰۹۳۵

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

2 دیدگاه در “تمرینات ورزشی بزرگ کردن باسن”

  1. دانیال می‌گه:

    سلام.ببخشین با انجام تمرینات بالا چقدر طول میکشه نتیجه مطلوب بگیرم؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرداخت آنلاین

پرداخت الکترونیکی وجه

=

هزینه پست رایگان

پرداخت الکترونیکی وجه و تحویل درب منزل

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین

پرداخت مطمئن

پرداخت با کلیه درگاههای بانکی ایران

 

index

فروشگاه مرکزی موشاپ

محصولات اورجینال و 100% اصل را از ما بخواهید.

فروشگاه موشاپ دارای مجوز و ثبت در سامانه اینترنت کشور و سامانه ساماندهی کشور عرضه کننده محصولات اورجینال و اصلی دارای تاییدیه و برچسب شبنم و بهترین قیمت

فروشگاه موشاپ دارای مجوز و ثبت در سامانه اینترنت کشور و سامانه ساماندهی کشور عرضه کننده محصولات اورجینال و اصلی دارای تاییدیه و برچسب شبنم و بهترین قیمت

رهگیری مرسولات پستی

با وارد کردن بارکد پستی مرسوله خود را در سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری نمایید.

و یا جهت پیگیری سفارش خود با شماره 09355751712 تماس حاصل نمایید.

آمار